Wiele osób zadaje sobie pytanie, jak się skutecznie odchudzać. Dobry plan, czas, mentor to podstawa. A jaką metodę odchudzania wybrać? Zdecydowanie polecam ketozę, którą wypróbowałam kilka lat temu na sobie. a następnie zastosowałam ją u większości moich podopiecznych. Jest to  jedyna metoda, przy której nie czułam głodu będąc na diecie i po której bardzo dobrze się czułam. Niestety przez wiele lat borykałam się z insulinoopornością, a objawiało się to tym, że po prostu byłam głodna, zmęczona, tyłam.

Dieta ketogeniczna –  skuteczność i efekty

Diety ketogenicznej odradzam stosować z dnia na dzień bez zrobienia badań krwi i sprawdzenia czy masz co najmniej miesiąc na adaptację do tej metody. Tutaj nie ma drogi na skróty, jednak jak dobrze się zaadoptujesz i rozpoczniesz proces redukcji to będziesz bardzo zadowolona z efektów. Dieta ketogeniczna to sposób żywienia, w którym głównym źródłem energii są tłuszcze zamiast węglowodanów. Tłuszcz, który przez lata był okrzyknięty samym złem i cichym zabójcą. Okazuje się, że dieta ketogeniczna (ketoza) przynosi bardzo dużo korzyści zdrowotnych. Warto obejrzeć dokument „Magiczna pigułka”, który pokazuje m.in. różne przypadki osób, którym pomogła. Korzyści zdrowotne diety redukcyjnej:

  • poprawa pracy mózgu i mitochondriów, zwalcza migreny, polepsza nastrój, zmniejsza ryzyko depresji, pomaga przy kontrolowaniu autyzmu, padaczki i choroby Parkinsona
  • zmniejsza ryzyko choroby wieńcowej
  • zwalcza chroniczny ból
  • powstrzymuje zakażenie drożdżakami Candida albicans
  • zapobiega trądzikowi, egzemie, łuszczycy, trądzikowi różowatemu i łupieżowi
  • zapobiega chorobom zatok i astmie
  • zapobiega refluksowi
  • poprawia płodność
  • głodzi komórki rakowe

Jak działa ketoza w odchudzaniu?

Dieta ketogeniczna ma na celu wymusić na organizmie metabolizowanie tłuszczu zamiast cukru. Dużo osób uważa, że bez cukru nie da się funkcjonować, jednak przez większość ewolucji to właśnie tłuszcz był podstawowym źródłem energii.  Unikając cukru, organizm przestaje go potrzebować,  zanika chęć na słodkie. Ilość białka w diecie z  ryb, jaj, serów, mięsa dopasowana jest indywidualnie, a bierze się pod uwagę wyniki badań, parametry ciała i aktywność fizyczną. To o czym wiele osób zapomina to niezbędna suplementacja, którą należy stosować również dopasowaną indywidualnie. Są to głównie:

  • sód,
  • potas,
  • magnez,
  • wapń.

Dlaczego ketoza?

Ketozę odbieram jako system zero jedynkowy. Tu po prostu nie spożywa się cukru, oprócz węglowodanów wyliczonych na posiłek, które pochodzą głównie z warzyw. Ketoza jest to metoda dla osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie i zadziałać również profilaktycznie. Nie spożywając cukru zmniejsza się ryzyko wystąpienia:

  • cukrzycy,
  • chorób serca,
  • otyłości,
  • stanów zapalnych,
  • chorób autoimmunoligcznych.

Jak rozpocząć skuteczne odchudzanie i dietę ketogeniczną?

Aby rozpocząć dietę ketogeniczną najpierw należy:

  1. Wykonać badania krwi, które wysyłam mailem.
  2. Po otrzymaniu wyników, zapraszam Cię na konsultację…
  3. …podczas, której przeprowadzę z Tobą wywiad dietetyczny.
  4. Na podstawie wywiadu przygotuję program adaptacyjny do ketozy, a następnie dietę redukcyjną.

Jeżeli jesteś zainteresowany intensywnym i skutecznym odchudzaniem, bez głodu w zupełnie inny sposób niż do tej pory zapraszam!

Kontakt:

Mail: k.pryzmont@gmail.com

Telefon: 880 320 590

Odchudzanie online oraz stacjonarnie w gabinecie w Warszawie.

Udostępnij na: